Friday, January 18, 2013

JoDOH iTu RahSIA ALLAH..

Jodoh...
adalah rahsia Allah yang hanya akan kita ketahui bila tiba waktunya... =)

bila berbicara pasal jodoh.. pasti ramai yang punyai pandangan.. pendapat dan kata-kata tersendiri mengenai soal jodoh.. ^_^ . jodoh juga akn menjadi topik hangat.. panas.. hot u disembangkan. heehee... sebab masing2 pom mncari jodoh masing-masing... kann.. same je kite.. cakap la mcm mne pom.. x kisah la.. nk single la.. buat ape nk pikir2 la... hahhahaha.. padahal mcm mane pom ati tue tetap akn terdetik soal tuh...  =P...
bagi raja nur najihah... soal jodoh nie agak menakutkan n selalu menimbulkan tanda tanya.. mane tak nye..
walau kita bercinta tahap dewa sekali pom... setia hujung nyawa.... sayang punyer nk gler.... tp... kalo dh tertulis dia bukan jodoh kita.... tetap tidak akan bersama.. even da tunang tau da nak kawen.. hurm... sangat menakutkan...
dan...
walau kita x ske orang tue... x penah jumpe... x penah cakap... atau... ske... tp cinta terhalang..atau... kita elak untuk menerima cinta dia..  tp.. kalo dh mmg tertulis dia lah jodoh kte.. then..... bersama la selamanya... ^_^  tak terjangka oke.... 
hummm...
aku selalu berdoa untuk dikurniakan jodoh yang baik.... yang boleh membimbing aku... tue yang paling pnting... hurmmm... aku nie xdela baek sngat... ilmu agama pom kurang jepp... harap sangat ade yang sudi terima n bimbing aku nie... ~~ kalo cakap mcm nie... mesti org suh p cari ustaz..~~ herrrrghhh... aku xmo org yang bertitle ustaz... cukup la yang berpewatakan biasa tp mempunyai sifat2 yang murni... sbb.. title ustaz tue x bawa ape2.. ~~ bukan semua ustaz mcm tue~~ tp bercakap melalui apa yang saya pernah tahu.. dan...
paras rupa belakang kira lah... cukup manis di pandang jepp... heee...
mungkin saat ini.. ati aku da diisi dengan orgnyer... tapi... aku tak boleh nk cakap ape-ape... kompem ape-ape.. dan.... aku masih bukan hak siapa-siapa... sebab.. JODOH ITU RAHSIA ALLAH...










No comments:

Post a Comment